Iisalmen avataan uusi ravintola – remontti on meneillään
Ravintolayrittäjä Olli Ylhäinen on avaamassa lähiaikoina Iisalmeen uuden ruoka- ja seurusteluravintolan, jonka nimeksi tulee Bistro Maku.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.