Mielipide | Oliko Iisalmi aikoinaan etuajassa? – Toimiston ohjelmana oli kerätä tiestön varrelta kaikki roskat
Mediassa on ollut runsaasti mainosta miljoonasta roskapussista. Siitä tuli mieleeni eräs roskapussikeräys.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.