Fortum peruu yhtiökokouksensa koronaviruksen vuoksi – tuhannen osakkeenomistajan piti tulla Finlandia-taloon
Energiayhtiö Fortum peruu tiistaille Finlandia-taloon kokoon kutsutun varsinaisen yhtiökokouksensa koronaviruksen vuoksi. Yhtiö perustelee päätöstään tilanteen kehittymisellä ja Suomen hallituksen maanantaisella linjauksella ja kertoo suhtautuvansa koronaviruksen uhkaan vakavasti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.