Valtiojohto keskusteli koronavirustilanteesta ja valmiuslain käyttöönotosta
Presidentti Sauli Niinistö ja valtioneuvoston ulko- ja turvallisuuspoliittinen ministerivaliokunta keskustelivat tänään koronavirustilanteesta ja valmiuslain mahdollisesta käyttöönotosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.