Osa sisäilmasta sairastuneista hyötyi terapiasta
Osa sisäilman ympäristötekijöistä oireita saaneista suomalaisista on hyötynyt terapiasta, kertoo Työterveyslaitos. Psykoterapiaryhmään osallistuneista yli 70 prosenttia kokee saaneensa apua ongelmaansa kolmen kuukauden seurannassa, ja puolet kokivat hyötyneensä vielä vuodenkin kuluttua.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.