Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lue Ylä-Savon kesätapahtumista kertova Kesälehti 2026

Osa sisäilmasta sairastuneista hyötyi terapiasta

Osa sisäilman ympäristötekijöistä oireita saaneista suomalaisista on hyötynyt terapiasta, kertoo Työterveyslaitos. Psykoterapiaryhmään osallistuneista yli 70 prosenttia kokee saaneensa apua ongelmaansa kolmen kuukauden seurannassa, ja puolet kokivat hyötyneensä vielä vuodenkin kuluttua.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.