Huono ajokeli talvilomalaisten riesana viikonloppuna maan keski- ja pohjoisosissa
Talvilomakauden alku ei perjantaina näkynyt merkittävinä liikennemäärien kasvuna. Tampereen tieliikennekeskus kuvaili tilannetta perjantai-iltana normaaliksi perjantairuuhkaksi. Myös isommilta onnettomuuksilta vältyttiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.