Koronaviruksen pelko karkottaa firmoja Barcelonan mobiilimessuilta
Monet isot teknologiayhtiöt jättävät Barcelonan Mobile World Congress -messut tänä vuonna väliin koronaviruksen pelosta, vaikka useat kiinalaisyhtiöt kuten ZTE ja Huawei aikovat yhä osallistua.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.