Poliisimönkijä taipuu valvontatyöhön ja hälytystehtäville – "Tämä on ketterä kääntymään perään"
Poliisi on ottanut käyttöön mönkijän valvonta- ja hälytystehtävillä Pohjois-Savossa. Ensikokemukset mönkijästä ovat hyvät, ja poliisi uskoo, että uudelle valvontavälineelle on paljon käyttöä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.