Espoolainen hampurilaisravintola lupaili 1 euron juustoburgerista vakiotuotetta, mutta toisin kävi – "Ihmiset tilasivat kerrallaan 20–30 hampurilaista"
Hampurilaisravintola Snacky uhosi joulukuussa, että euron juustohampurilainen tulisi jäädäkseen, mikäli asiakkaat ostavat tuotetta tarpeeksi.
Hampurilaisravintola Snacky toi joulukuussa myyntiin legendaarisessa maineessa olevan "euron juustohampurilaisen" viikon mittaisessa kampanjassa. Burgereita oli mahdollisuus tilata 9.–15. joulukuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.