Joulun paluuliikenne käyntiin maanteillä odotettua myöhemmin – pääväylillä vilkastuu vasta tapaninpäivänä
Joulun paluuliikenne maanteillä käynnistyy myöhemmin kuin oli ennakoitu. Liikenteen odotettiin vilkastuvan joulupäivänä puolenpäivän jälkeen, mutta pääteillä oli hyvin hiljaista vielä illallakin, kerrottiin Fintrafficin Tampereen tieliikennekeskuksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.