Nobelin rauhanpalkinnon saanut Mohammadi tuomitsi puheessaan Iranin hallinnon tyrannimaiseksi
Nobelin tämänvuotisen rauhanpalkinnon saanut aktivisti Narges Mohammadi tuomitsi Iranin tyrannimaiseksi ja naisvastaiseksi palkinnon jakotilaisuudessa Oslossa sunnuntaina. Teheranissa vankilassa pidettävä Mohammadi ei itse ollut paikalla, vaan hänen vankilasta salakuljetetun puheensa pitivät hänen maanpaossa Ranskassa elävät lapsensa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.