Nobelin rauhanpalkinnon saaja uuteen nälkälakkoon iranilaisvankilassa, kun palkinto jaetaan Norjassa hänen poissa ollessaan
Nobelin tämänvuotisen rauhanpalkinnon saanut aktivisti Narges Mohammadi aloittaa uuden nälkälakon iranilaisvankilassa, kun Mohammadin palkinto jaetaan Oslossa sunnuntaina hänen poissa ollessaan. Hänen perheensä kertoi asiasta lauantaina Oslossa pidetyssä lehdistötilaisuudessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.