Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lue Ylä-Savon kesätapahtumista kertova Kesälehti 2026

Nobelin rauhanpalkinnon saaja uuteen nälkälakkoon iranilaisvankilassa, kun palkinto jaetaan Norjassa hänen poissa ollessaan

Nobelin tämänvuotisen rauhanpalkinnon saanut aktivisti Narges Mohammadi aloittaa uuden nälkälakon iranilaisvankilassa, kun Mohammadin palkinto jaetaan Oslossa sunnuntaina hänen poissa ollessaan. Hänen perheensä kertoi asiasta lauantaina Oslossa pidetyssä lehdistötilaisuudessa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.