SpaceX-yhtiön Starship-alus räjähti taas – "Todella menestyksekäs päivä"
Avaruusyhtiö SpaceX:n miehittämättömälle Starship-avaruusalukselle kävi lauantaina samoin kuin sen edeltäjälle huhtikuussa. Alus ja kantoraketti räjähtivät pian laukaisun jälkeen. Tästä huolimatta sekä yhtiö että Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa pitivät laukaisua onnistuneena.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.