Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lue Ylä-Savon kesätapahtumista kertova Kesälehti 2026

Kysely: Sähköpotkulautoja on liikaa, ajattelee enemmistö suomalaisista

Kaksi kolmasosaa suomalaisista on sitä mieltä, että sähköpotkulautoja on liikaa. Asia selviää OP:n Taloustutkimuksella teettämästä kyselystä. Sähköpotkulautojen määrää piti liiallisena noin 65 prosenttia vastaajista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.