Kysely: Sähköpotkulautoja on liikaa, ajattelee enemmistö suomalaisista
Kaksi kolmasosaa suomalaisista on sitä mieltä, että sähköpotkulautoja on liikaa. Asia selviää OP:n Taloustutkimuksella teettämästä kyselystä. Sähköpotkulautojen määrää piti liiallisena noin 65 prosenttia vastaajista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.