Robottibussi aloitti perjantaina Lahden linjaliikenteessä – autolla on innostuneita matkustajia jo odottamassa
Lahtelainen linjaliikenne astuu perjantaina uuteen aikakauteen, kun kuusipaikkainen robottibussi lähti ensimmäiselle matkalleen Laaksokadulta kello 8. Auton torstainen esittely paljasti, että innokkaita matkustajia on jo nyt tulossa mukaan, jos ei heti perjantaina niin myöhemmin.
Siinä se nyt on. Lahden ensimmäinen robottibussi on pysäköitynä Marolankadun varteen torin vieressä, ja ajoneuvon ovet ovat avoinna uteliaalle yleisölle. Autoa tutkivien ihmisten palaute on lähes yksinomaan myönteistä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.