Nasa ja SpaceX laukaisivat astronautteja kohti kansainvälistä avaruusasemaa
Yhdysvalloissa avaruushallinto Nasa ja SpaceX ovat laukaisseet neljä avaruuslentäjää kohti kansainvälistä avaruusasemaa. Dragon-niminen alus laukaistiin Floridan osavaltiossa sijaitsevalta Kennedyn avaruusasemalta lauantaina paikallista aikaa kolmen jälkeen aamuyöllä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.