Saksanpaimenkoirat Otto ja Mörkö ovat sometähtiä, mutta Pieksämäellä ne treenaavat tokoa ja jäljestystä
Pieksämäellä järjestetään tällä viikolla Saksanpaimenkoiraliiton kesäkurssi.
Koiralla on jokin erityinen paikka ihmisen sydämessä. Ihmiset tykkäävät katsella koiria ja niiden avulla voi viestiä monesta tärkeästä ja kipeästäkin asiasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.