Hallitus on oikonut lommoja keskustelemalla, sanoo Orpo
Hallituksen kesken on käyty keskustelu, joka oikoi lommoja hyvin, sanoi pääministeri Petteri Orpo (kok.) tiedotustilaisuudessa valtioneuvoston edustuskartanossa Königstedtissä Vantaalla. Hallitus on kokoontunut keskustelemaan keskinäisistä pelisäännöistään ja hallitusohjelman toimeenpanosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.