Keikka-arvio | Kesän festivaalikausi alkoi Helsingin jäähallissa: torstai-illan tähti oli Fever Ray, jonka riveissä on myös suomalaisjäsen
Fever Ray yhdistää musiikissaan identiteettipoliittisia teemoja kokeelliseen klubimusiikkiin. Black Box oli tilana kuin luotu sen esittämiseen.
Fever Ray
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.