Kommentti On se kumma kun autolla pitää päästä aivan oven eteen
Olen seurannut pitkään pysäköintiä suositun urheilupaikan edustalla. Kyseistä pihaa valvoo yksityinen parkkifirma. Paikan sisäänkäynnin edustalla on vain muutama kiekkopaikka, mutta rutkasti lisätilaa on läheisellä parkkialueella, joka sekin on maksuton.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.