RKP:n Anna-Maja Henriksson: Emme ole käyneet keskusteluja perussuomalaisten kanssa
RKP:n puheenjohtaja toivoo, että Suomeen saadaan toimintakykyinen hallitus.
RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson kertoo, että puolue ei ole käynyt perussuomalaisten kanssa keskusteluja mahdollisesta hallitusyhteistyöstä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.