Omavero-palvelussa käyttökatko viikonloppuna – veroasioita ei voi hoitaa kahteen vuorokauteen
Verohallinnon Omavero-palvelussa on viikonloppuna käyttökatko, joka alkaa perjantaina 10. helmikuuta kello 15.30 ja päättyy sunnuntaina 12. helmikuuta kello 18. Verohallinto tiedottaa, että käyttökatkon aikana Omaveroon ei voi kirjautua eikä sen kautta voi hoitaa mitään veroasiaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.