Liikenne Suomen ja Venäjän rajalla jatkui vilkkaana tiistaina – maanantaina Suomeen saapui yli 7 700 venäläistä
Suomeen oli saapunut tiistaina iltaan mennessä rajanylityspaikkojen kautta 5 700 ihmistä, kertoi Kaakkois-Suomen rajavartiosto STT:lle puoli kuuden aikaan illalla. Maasta poistuvia oli 1 767. Rajavartiolaitoksen mukaan liikenne on jatkunut maanantain kaltaisena. Tiistain lopulliset luvut julkaistaan keskiviikkoaamuna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.