Opetusministeri Andersson kertoi koronatestinsä tuloksen – "Palaan tästä päivästä lähtien normaalisti lähitöihin"
Opetusministeri ja vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson kertoi tänään tiistaina, että hänen koronatestinsä tulos oli negatiivinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.