Hollannissa koronarajoitusten vastaiset mielenosoitukset äityivät levottomuuksiksi jo kolmatta iltaa peräjälkeen
Hollannissa on järjestetty jo kolmantena perättäisenä iltana koronarajoituksia vastustavia mielenosoituksia. Mielenosoittajien kerrotaan ampuneen ilotulitteita ja vandalisoineen omaisuutta muun muassa maan pohjoisosassa Groningenissa ja Tilburgissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.