LM: Monet yläkoulujen rehtorit kokevat oppimisen tason olevan laskussa – seuraava Pisa-tutkimus edessä ensi keväänä
Suomalaisnuorten Pisa-tulokset ovat heikentyneet verrattuna 2000-luvun alkuun.
Moni yläkoulun rehtori kokee oppimisen tason olevan laskussa omassa koulussaan, selviää Lännen Median yhteistyössä Suomen Rehtoreiden kanssa toteuttamasta kyselystä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.