Pääministeri Marin: Hallitus kannattaa koronapassin käytön laajentamista – "Tunnistamme myös sen, että tähän liittyy juridisia hankaluuksia ja haasteita"
Pääministeri Sanna Marin (sd.) kertoo, että hallitus on neuvotteluissaan päätynyt kannattamaan koronapassin käytön laajentamista. Marin sanoi Säätytalon neuvottelujen päätyttyä, että asiassa on monia haasteita ja avoimia kysymyksiä, mutta valmistelutyö jatkuu ja esitys eduskunnalle pyritään antamaan mahdollisimman pian.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.