Sosiaali- ja terveysvaliokunta nostaisi koronapassin alaikärajan 16 vuoteen – koronapassin mahdollistava laki saattaa tulla voimaan jo lauantaina
Eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunta ehdottaa koronapassin alaikärajan nostamista 16 vuoteen. Hallitus esitti, että koronapassia voitaisiin edellyttää 12-vuotiailta ja sitä vanhemmilta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.