Nyt ei metsästetä söpöjä olentoja, vaan jäljitetään karmivia hirviöitä – uusi Witcher-peli yrittää toistaa Pokémon Go:n supersuosion
Kun Pokémon GO julkaistiin kesällä 2016, ihmiset ympäri maailman ryntäsivät ulos metsästämään Pokemoneja älypuhelimillaan. The Witcher : Monster Slayer on samankaltainen mobiili AR-peli, mutta söpöjen olentojen keräilyn sijaan pääset jäljittämään ja taistelemaan toinen toistaan karmivampia hirviöitä vastaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.