HS: Fiva katsoo, että työeläkeyhtiö Elo ei ole edistynyt riittävästi hallinto- ja ohjausjärjestelmää koskevien ongelmien ratkaisemisessa
Finanssivalvonta (Fiva) katsoo, että työeläkeyhtiö Elo ei ole edistynyt riittävästi hallinto- ja ohjausjärjestelmää koskevien ongelmien ratkaisemisessa. Asiasta kertoo Helsingin Sanomat . Lehden mukaan Fiva haluaa Elon hallintoneuvostolta, hallitukselta ja johtoryhmiltä kirjalliset suunnitelmat hallinnon sotkujen ratkaisemiseksi tämän vuoden aikana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.