Jo neljä suurkaupunkia mennyt koronasulkuun Australiassa – noin kymmenen miljoonaa ihmistä määrätty pysymään kodeissaan
Tuoreet tartuntatapaukset ovat ajaneet jo neljä suurkaupunkia koronasulkuun Australiassa. Kaikkiaan noin kymmenen miljoonaa ihmistä on määrätty pysymään kodeissaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.