Apulanta ja Haloo Helsinki! eivät esiinny Olympiastadionilla tänä kesänä – konsertit siirtyvät ensi vuoteen
Apulanta- ja Haloo Helsinki! -yhtyeiden Olympiastadionin-konsertit peruuntuvat tältä kesältä. Yhtyeiden oli tarkoitus esiintyä elokuussa peräkkäisinä viikonloppuina Helsingissä, mutta pandemiatilanne on hankaloittanut keikkojen järjestelyjä merkittävästi, Nelonen Media Liven tiedotteessa sanotaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.