Kolmannes palvelualan työntekijöistä pelännyt terveytensä puolesta korona-aikana
Reilu kolmannes palvelualan työntekijöistä kertoo pelänneensä terveytensä puolesta korona-aikana, selviää Työterveyslaitoksen kyselytutkimuksesta. Yleisintä huoli oli kaupan alalla, jonka työntekijöistä useampi kuin kaksi viidestä kertoi pelänneensä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.