Ruotsissa perustuslakivaliokunta katsoo hallituksen epäonnistuneen koronareagoinnissa
Ruotsissa valtiopäivien perustuslakivaliokunta pitää hallituksen reagointia koronapandemiassa monin tavoin puutteellisena ja epäonnistuneena.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.