Eduskunta hyväksyi EU:n elpymispaketin äänin 134–57, kaksi keskustan kansanedustajaa äänesti pakettia vastaan – Kurvinen: Mahdolliset sanktiot esillä lähipäivinä
Eduskunta on hyväksynyt EU:n elpymispaketin äänin 134–57. Tyhjää äänesti kaksi, ja poissa äänestyksestä oli kuusi edustajaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.