WHO: Koronapandemian toinen vuosi ensimmäistä tappavampi
Koronaviruspandemian toisesta vuodesta on tulossa ensimmäistä tappavampi, sanoi YK:n alaisen Maailman terveysjärjestön WHO:n pääjohtaja Tedros Adhanom Ghebreyesus perjantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.