Kokoontumisrajoitusten lieventäminen alkoi – useilla alueilla koronarajoitukset kevenevät jo tällä viikolla
Aluehallintovirastot ovat alkaneet lieventää koronaepidemiaan liittyviä kokoontumisrajoituksia. Sosiaali- ja terveysministeriö (STM) päätti eilen, että koronaepidemian torjunnassa luovutaan valtakunnallista toimenpidetasoista, koska valtakunnallinen epidemian hallitsemattoman kiihtymisen uhka on poistunut. Epidemiaa torjutaan jatkossa alueellisin päätöksin ja suosituksin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.