Puhemies Anu Vehviläisen mukaan kansanedustaja Ano Turtiaisen "uhkauksenomainen" tviitti puidaan eduskunnassa
Eduskunnan puhemies Anu Vehviläisen (kesk.) mukaan kansanedustaja Ano Turtiaisen tänään Twitterissä julkaisemaan "uhkauksenomaiseen" viestiin palataan eduskunnassa heti pääsiäisen jälkeen. Vehviläisen mukaan väkivallalla uhkaaminen on aina tuomittavaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.