Kysely: Suomalaiset näkevät EU:n onnistuneen heikosti koronan torjunnassa, oma sairaanhoitopiiri saa kiitosta
Suomalaiset katsovat, että parhaiten koronan torjunnassa on onnistunut oma sairaanhoitopiiri. Erittäin tai melko hyvän arvosanan omalle sairaanhoitopiirille antaa 65 prosenttia vastaajista, selviää Kunnallisalan kehittämissäätiön (KAKS) tutkimuksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.