Ykkösaamu: Puhemies Vehviläisellä täysi luotto perustuslakivaliokuntaan aiemmista vuotokohuista huolimatta
Eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen (kesk.) ilmaisee täyden luottonsa perustuslakivaliokunnan työlle vuotokohujen jälkeen. Vehviläinen sanoi Ylen Ykkösaamussa, että valiokunta on käynyt sisäisiä keskusteluja vuodoista, eikä enää ole syytä katsoa taaksepäin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.