"Ei siitä tyylipisteitä saanut kukaan" – Emma Karin mukaan vihreiden viestintä epäonnistui Haavisto-tapauksen jälkikäsittelyssä
Vihreiden eduskuntaryhmän puheenjohtaja Emma Kari sanoo olevansa huolestunut poliittisesta ilmapiiristä. "Demokratian kannalta on todella ongelmallista, jos ihmiset eivät uskalla osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun ja päätöksentekoon."
Eduskuntaryhmän puheenjohtajaksi helmikuun alussa palannut Emma Kari seurasi vihreiden ja ulkoministeri Pekka Haaviston ympärillä joulun alla pyörinyttä kohua hieman etäämmältä perhevapaan vuoksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.