Valtiopäivien avajaisia vietetään helmikuussa ilman yleisöä
Eduskunnan valtiopäivien avajaiset 3. helmikuuta järjestetään ilman yleisöä, kertoi eduskuntatiedotus keskiviikkona.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.