Sosiaalisen median kahakat eivät ole uusi asia – jo yli sata vuotta sitten ärtymystä purettiin sanomalehtien yleisönosastoissa
Sosiaalisessa mediassa käydään kiivaita keskusteluja, mutta ilmiö ei ole uusi. Jo 1800-luvun lopulla sanomalehtien yleisönosastoissa näkyi ärtyneitä mielipidekirjoituksia, kertoo kulttuurihistorian tutkija.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.