Tanska aikoo kieltää minkkien tarhaamisen koko ensi vuodeksi – minkkikriisi levinnyt myös hallitukseen, jonka viime päivien viestintää käydään nyt läpi tiheällä kammalla
Tanska aikoo kieltää minkkien tarhaamisen vuoteen 2022 asti, selviää hallituksen lakiesityksestä. Uusi lakiesitys annetaan siksi, että hallituksen aiemmin antama määräys lopettaa sekä terveet että sairaat minkit koko maassa ei ollut laillinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.