Koulujen sulkeminen koronan takia edellyttää välttämättömiä syitä
Viime keväänä kaikki Suomen oppilaitokset suljettiin koronan leviämisen estämiseksi valmiuslakiin vedoten, mutta nyt sellaista mahdollisuutta ei ole. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ja sosiaali- ja terveysministeriö kertoivat torstaina, että syyslukukaudella lähes 12 000 päiväkotilasta, koululaista ja toisen asteen opiskelijaa on altistunut koronalle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.