Britannian Manchesterissa otetaan väkisin käyttöön tiukat koronarajoitukset – Irlanti otti ensimmäisenä EU-maana käyttöön laajat liikkumisrajoitukset koronan toisen aallon vuoksi
Britannian pääministeri Boris Johnson sanoi tiistaina, että Manchesterissa otetaan perjantaina käyttöön korkeimman tason koronavirusrajoitukset, joita kaupungin johto on vastustanut jyrkästi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.