Suomi keskeyttää luovutussopimuksen Hongkongin kanssa
Suomi keskeyttää Hongkongin kanssa tehdyn luovuttamissopimuksen soveltamisen. Presidentti Sauli Niinistö hyväksyi keskeyttämistä koskevan esityksen tänään.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.