Ex-pääministeri Aho ei ymmärrä pääministeri Marinin tekemiä syytöksiä: "Eivät yritykset tyhmiä ole. Mikään yritys ei lopeta kannattavaa toimintaa."
Nykypäättäjät perustelevat hyvin usein ratkaisujaan sanomalla, ettei nyt haluta toistaa 1990-luvun alussa tehtyjä virheitä. Esko Aho kysyy, mitä 1990-luvun lamavuosina tehtiin väärin?
Entinen pääministeri Esko Aho (kesk.) ihmettelee pääministeri Sanna Marinin (sd.) kritiikkiä siitä, etteivät yritykset kanna yhteiskuntavastuuta. Aho korostaa, ettei mikään yritys lopeta kannattavaa toimintaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.