Hallitukselta tivattiin, miksi maskeja ei vielä keväällä suositeltu – Marin: Maskeja ei ollut ja oli vaara, ettei niitä osattaisi käyttää
Presidentin ehdottamaa "kriisinyrkkiä" väläyteltiin avuksi, mutta pääministeri ei innostunut.
Hallitukselta haluttiin torstaina kyselytunnilla vastaus monia askarruttaneeseen kysymykseen, miksi maskisuosituksessa on tehty täyskäännös kevääseen verrattuna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.