Reykjavikissa suljetaan baarit ja yökerhot, Britannian hallitus varoittaa uudesta koronasulusta koko Englantiin
Islannin pääkaupungissa Reykjavikissa on päätetty sulkea baarit ja yökerhot neljäksi päiväksi, koska maassa on havaittu maanantaista lähtien 59 koronatartuntaa, joista 58 on Reykjavikissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.